Friday, July 2, 2010

Salam Pembuka Bicara


Terlebih dahulu saya amat bersyukur kerana dengan limpah kurniaNya,akhirnya saya berjaya juga membuka blog ini setelah beberapa kali tertangguh kerna bermacam-macam masalah yang dihadapi.
Tujuan saya membuka blog ini adalah semata-mata melayan hobi saya yg minat pasal musik khususnya dalam vokal.insyaallah saya akan memberi bebrapa tip asas nyanyian kepada pembaca-pembaca blog saya
Diingatkan tip-tip ini nnt adalah dalam dwibahasa

Menyanyi adalah sifat semulajadi yang ada dalam setiap naluri manusia.Nyanyian juga sejak beribu-ribu tahun dahulu menjadi tunjang kepada peradaban manusia,kesenian,keagamaan dan yang paling ketara dalam percintaan.Kita tidak semua lahir dengan kebolehan menyanyi,walaubagaimanapun dengan latihan yang betul dan sesuai setiap orang BOLEH menyanyi.Berikut beberapa tips untuk menyanyi dengan cara yg betul bagi mempersiapkan anda untuk menyanyi secara profesional,ke audition atau di karaoke dan juga menyanyi di bilik air.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails